wtorek, 21 maja 2013

Plan wykonany

Widać teraz doskonale, że jak się chce to można. Co prawda - biorąc pod uwagę tempo biegu w poprzednich treningach - czyli tych 24 minutowych (1+5)x4 to końcowy wynik nie zaskakuje, ale przyjemnie jest zobaczyć, że założony dystans został pokonany. Jak pisałem wczoraj - plan minimum wynosił 3500 metrów no i tyle było :).

Endomondo dzisiaj trochę mnie oszukało - na początku była jakaś masakra z naliczaniem, w związku z czym przez pierwszą minutę w ogóle dystansu nie  było, a na koniec na aplikacji mobilnej miałem wynik 3,5km, natomiast na portalu Endomondo 3,49...

Dzisiejszy trening znowu na bieżni przy szkole. Jakoś wygodniej mi się tu biega. Nie ma psów, ludzi, rowerzystów, meszek, komarów itd. Chociaż właściwie oprócz mnie na torze były jeszcze dwie osoby - w tym dziewczyna, któa w ciągu 7 minut 2 razy mnie zdublowała... :) Pozdrawiam i podziwiam.


A i jeszcze notatka ku pamięci - dzisiaj pierwszy dzień treningów 28 minutowych, czyli (1+6)x4.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz