poniedziałek, 13 maja 2013

Piąty tydzień

Dziś zacząłem piąty tydzień treningów. Program treningowy zaczerpnąłem ze strony treningbiegacza.pl.
Jak wcześniej napisałem - przygodę z bieganiem zacząłem z pozycji i formy "misia kanapowego".
W pierwszym tygodniu sprostanie planowi treningu było dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Nawet nie sądziłem, że doprowadziłem swój organizm do takiej ruiny wydolnościowej - po minucie truchtu wypluwałem płuca :) . Wszystkie treningi zapisuję w aplikacji Endomondo i teraz już widać postępy. Osoba, która napisała ten program treningowy naprawdę wiedziała co robi.
Ja sam jestem zadziwiony tym, ze teraz potrafię biec bez przerwy już trochę dłużej i na treningach robię już nie około 1 kilometra, a dobijam do 3 kilometrów.

Jak wspomniałem - dzisiaj pierwszy dzień pięciominutówek - oznacza to, że program przewiduje 4 powtórzenia 1 minuta marszu + 5 minut biegu. Zwykle pierwszy i drugi trening są bardzo trudne, natomiast 3 i 4 przychodzą łatwiej. Czy tak będzie w przypadku tego tygodnia? Zobaczymy :)

Chyba zacznę pstrykać jakieś fotki na treningach - przynajmniej będzie co wrzucić na "blogaska" (na trasie można spotkać bardzo ładne dziewuszki).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz